Tuesday, September 1, 2015

မႏၲေလး-ျမစ္ႀကီးနား အမွတ္ (၄၃) အဆန္ ပါဆယ္ရထားတြဲေခ်ာ္မႈအား ျပဳ ျပင္ေဆာင္ရြက္ ===================

မႏၲေလး-ျမစ္ႀကီးနား အမွတ္ (၄၃) အဆန္ ပါဆယ္ရထားတြဲေခ်ာ္မႈအား ျပဳ ျပင္ေဆာင္ရြက္
==============================

ေနျပည္ေတာ္ စက္တင္ဘာ ၁

မႏၲေလး-ျမစ္ႀကီးနား မီးရထား လမ္းပိုင္း မိုးေကာင္းၿမိဳ႕နယ္တြင္ အမွတ္ (၄၃) အဆန္ ပါဆယ္ရထား သည္ေတာင္နီ-ဆားေမွာ္ၾကား မိုင္တိုင္ (၆၇၂/၁၄-၁၅)ၾကားရွိ တံတားအမွတ္ -၆၅၂ကို ျဖတ္သန္းစဥ္ ၾသဂုတ္ ၃၁ ရက္ နံနက္ ၁ဝ နာရီ မိနစ္ ၂ဝ က ရထားတြဲဆိုင္းပါ စက္ေခါင္း ေနာက္ ကပ္လ်က္တြဲ GBHV - 40222 ၏ဘီး ေလးဘီး လမ္းေခ်ာ္က်ၿပီး GBHV - 40037တြဲႏွင့္ GBHV - 40235 တြဲ တံတားေအာက္သို႔ ျပဳတ္က်ခဲ့သည္။GBHV - 40334 တြဲသည္ မႏၲေလးဘက္ကမ္းကပ္ခုံမွ ေအာက္သို႔ တြဲေလာင္းျဖစ္ေနၿပီး၊ တံတားအမွတ္-၆၅၂ ၏ ဂါဒါေပါင္ သံုးခု တံတားေအာက္ ျပဳတ္က်ခဲ့ သျဖင့္လမ္းပိုင္းကို နံနက္ ၁၁ နာရီ ၅၁ မိနစ္တြင္ ပိတ္ထားခဲ့ရသည္။

အဆိုပါျဖစ္စဥ္ေၾကာင့္ ဆားေမွာ္ ဘူတာမွထြက္ခြာလာသည့္ အမွတ္ (၅၆) အစုန္ရထားမွ ခရီးသည္ ၄ဝ၆ ဦးႏွင့္ ေတာင္နီဘူတာမွထြက္ခြာလာ သည့္ အမွတ္ (၅၅) အဆန္ရထားမွ ခရီးသည္ ၅ဝ၃ ဦးတို႔အား ရထားခ်င္း ကူးေျပာင္းေစၿပီး အမွတ္(၅၅) အဆန္ သည္ အမွတ္ (၅၆) အစုန္အျဖစ္လည္း ေကာင္း၊ အမွတ္ (၅၆) အစုန္သည္ အမွတ္ (၅၅) အဆန္အျဖစ္ ေျပာင္းလဲ ေျပးဆြဲေပးခဲ့သည္။ အလားတူပင္ အစုန္ အထူးရထားသည္ ဆားေမွာ္မွ ျဖစ္ပြားရာေဒသသို႔ ေရာက္ရွိၿပီး၊ ခရီးသည္ ၅ဝ၃ ဦးႏွင့္ အမွတ္ (၅၇)အဆန္မွ ခရီးသည္ ၁၅၉ ဦးတို႔အား ကူးေျပာင္းေပးၿပီး၊ အမွတ္ (၅၇)အဆန္ရထားသည္ အမွတ္(၅၈)အစုန္ ရထားအျဖစ္ ေျပးဆြဲေပးခဲ့သည္။

ျဖစ္စဥ္ျဖစ္ပြားေသာ ေနရာသို႔ ျမန္မာ့မီးရထားမွ အင္ဂ်င္နီယာ/ လုပ္သားအဖြဲ႕မ်ားျဖင့္ ဇလီဖားတုံးမ်ား သယ္ယူျခင္း၊ ဂါဒါေပါင္မ်ား သယ္ယူ ျခင္း၊ ကရိန္းသယ္ယူျခင္းမ်ား ေဆာင္ ရြက္လ်က္ရွိၿပီး၊ ရထားလမ္းတံတား ျပဳျပင္ျခင္းလုပ္ငန္း၊ တြဲမတင္ျခင္းႏွင့္ လမ္းပိုင္း ျပန္လည္ဖြင့္လွစ္ႏိုင္ေရး အတြက္ ေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။ (သတင္းစဥ္) မႏၲေလး-ျမစ္ႀကီးနား အမွတ္ (၄၃) အဆန္ ပါဆယ္ရထားတြဲေခ်ာ္မႈအား ျပဳ ျပင္ေဆာင္ရြက္
==============================

ေနျပည္ေတာ္ စက္တင္ဘာ ၁

မႏၲေလး-ျမစ္ႀကီးနား မီးရထား လမ္းပိုင္း မိုးေကာင္းၿမိဳ႕နယ္တြင္ အမွတ္ (၄၃) အဆန္ ပါဆယ္ရထား သည္ေတာင္နီ-ဆားေမွာ္ၾကား မိုင္တိုင္ (၆၇၂/၁၄-၁၅)ၾကားရွိ တံတားအမွတ္ -၆၅၂ကို ျဖတ္သန္းစဥ္ ၾသဂုတ္ ၃၁ ရက္ နံနက္ ၁ဝ နာရီ မိနစ္ ၂ဝ က ရထားတြဲဆိုင္းပါ စက္ေခါင္း ေနာက္ ကပ္လ်က္တြဲ GBHV - 40222 ၏ဘီး ေလးဘီး လမ္းေခ်ာ္က်ၿပီး GBHV - 40037တြဲႏွင့္ GBHV - 40235 တြဲ တံတားေအာက္သို႔ ျပဳတ္က်ခဲ့သည္။GBHV - 40334 တြဲသည္ မႏၲေလးဘက္ကမ္းကပ္ခုံမွ ေအာက္သို႔ တြဲေလာင္းျဖစ္ေနၿပီး၊ တံတားအမွတ္-၆၅၂ ၏ ဂါဒါေပါင္ သံုးခု တံတားေအာက္ ျပဳတ္က်ခဲ့ သျဖင့္လမ္းပိုင္းကို နံနက္ ၁၁ နာရီ ၅၁ မိနစ္တြင္ ပိတ္ထားခဲ့ရသည္။

အဆိုပါျဖစ္စဥ္ေၾကာင့္ ဆားေမွာ္ ဘူတာမွထြက္ခြာလာသည့္ အမွတ္ (၅၆) အစုန္ရထားမွ ခရီးသည္ ၄ဝ၆ ဦးႏွင့္ ေတာင္နီဘူတာမွထြက္ခြာလာ သည့္ အမွတ္ (၅၅) အဆန္ရထားမွ ခရီးသည္ ၅ဝ၃ ဦးတို႔အား ရထားခ်င္း ကူးေျပာင္းေစၿပီး အမွတ္(၅၅) အဆန္ သည္ အမွတ္ (၅၆) အစုန္အျဖစ္လည္း ေကာင္း၊ အမွတ္ (၅၆) အစုန္သည္ အမွတ္ (၅၅) အဆန္အျဖစ္ ေျပာင္းလဲ ေျပးဆြဲေပးခဲ့သည္။ အလားတူပင္ အစုန္ အထူးရထားသည္ ဆားေမွာ္မွ ျဖစ္ပြားရာေဒသသို႔ ေရာက္ရွိၿပီး၊ ခရီးသည္ ၅ဝ၃ ဦးႏွင့္ အမွတ္ (၅၇)အဆန္မွ ခရီးသည္ ၁၅၉ ဦးတို႔အား ကူးေျပာင္းေပးၿပီး၊ အမွတ္ (၅၇)အဆန္ရထားသည္ အမွတ္(၅၈)အစုန္ ရထားအျဖစ္ ေျပးဆြဲေပးခဲ့သည္။

ျဖစ္စဥ္ျဖစ္ပြားေသာ ေနရာသို႔ ျမန္မာ့မီးရထားမွ အင္ဂ်င္နီယာ/ လုပ္သားအဖြဲ႕မ်ားျဖင့္ ဇလီဖားတုံးမ်ား သယ္ယူျခင္း၊ ဂါဒါေပါင္မ်ား သယ္ယူ ျခင္း၊ ကရိန္းသယ္ယူျခင္းမ်ား ေဆာင္ ရြက္လ်က္ရွိၿပီး၊ ရထားလမ္းတံတား ျပဳျပင္ျခင္းလုပ္ငန္း၊ တြဲမတင္ျခင္းႏွင့္ လမ္းပိုင္း ျပန္လည္ဖြင့္လွစ္ႏိုင္ေရး အတြက္ ေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။ (သတင္းစဥ္)


No comments:

Post a Comment